Ga naar de inhoud

Algemene voorwaarden

Terms and Conditions

Inleiding

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle reserveringen en verblijven bij Hotel Omega. Door een reservering te maken, gaat u akkoord met deze voorwaarden.

Reserveringen en Betalingen

  1. Reservering bevestigen: Alle reserveringen moeten worden bevestigd met een geldige creditcard.
  2. Betalingsbeleid: Betalingen moeten volledig worden voldaan bij het inchecken, tenzij anders overeengekomen.
  3. Annuleringsbeleid: Annuleringen moeten minstens 48 uur van tevoren worden doorgegeven om kosten te vermijden. Bij annuleringen binnen 48 uur wordt de volledige prijs van de eerste nacht in rekening gebracht.

In- en Uitchecken

  1. Inchecken: Inchecken is mogelijk vanaf 15:00 uur.
  2. Uitchecken: Uitchecken is verplicht voor 11:00 uur. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag en op basis van beschikbaarheid.

Verantwoordelijkheden van de Gast

  1. Identificatie: Bij het inchecken kan een geldig identiteitsbewijs worden gevraagd.
  2. Schade en Verlies: Gasten zijn verantwoordelijk voor schade aan de kamer en hotelbezittingen. Kosten voor reparaties of vervanging kunnen in rekening worden gebracht.
  3. Roken en Huisdieren: Roken is niet toegestaan in het hotel. Huisdieren zijn alleen toegestaan in specifieke kamers en tegen een extra vergoeding.

Aansprakelijkheid

Hotel Omega is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of schade aan persoonlijke eigendommen van gasten, tenzij veroorzaakt door nalatigheid van het hotel.

Privacy

Uw persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met ons privacybeleid.

Wijzigingen aan de Voorwaarden

Hotel Omega behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden te allen tijde te wijzigen. Wij raden u aan om de voorwaarden regelmatig te controleren.

Contact

Voor vragen of meer informatie kunt u contact met ons opnemen:

Hotel Omega
Jacob Obrechtstraat 33
1071 KG Amsterdam
020 670 44 93
info@hotelomega.nl